2017-10-27
Сценарій посвяти 2017
Вед1: Увага увага! Жителі королівства Гімназії та приїжджі, запрошуємо вас на бал-посвяту в старшокласники. Давайте привітаємо головних гостей нашого свята :графиню Дикопавленко Людмилу Василівну та її дітей 5А класу.
Вед2: Городиську Зіновію Іванівну з її дітьми 5Б класу.
Отже, відкриваємо бал.
Вед1: Бали на початку 19 століття – явище абсолютне особливе. Це було життя в мініатюрі. На балу можна було вирішити політичні питання, зав*язати потрібні знайомства, зробити перші кроки в кар*єрі. А для панянок це був ярмарок наречених. Бал був справжнім спектаклем і строгим порядком танців, розмов і навіть зміною нарядів.
Вед2: Дорогі друзі, ми запросили вас сьогодні в цю залу, щоб ознайомити з тим, як проводили люди вільний час в тому далекому 19 столітті. Адже тоді не було телевізорів, радіо, комп*ютерів, інтернету, не було СМСок і кіно.. І як в ті часи люди обходилися без усього цього? Чим займалися? Як розважалися?
Вед1: Одним з головних подій для дворян були бали. Поважними особами на таких заходах були король та королева. Отож, в кінці свята найактивніші учасники будуть нагороджені титулом короля та королеви балу. Бали влаштовувалися з пізньої осені і до весни та були головною розвагою для багатих та заможних людей. А чому ж не влітку? – запитаєте ви. Влітку дворяни жили в селі, на свіжому повітрі і лише взимку переїжджали в місто.
ЧИТЕЦЬ:
Тут дами горді, недоступні
Все реверанси та кадриль..
Розкішні довгі вділи сукні,
Мені незвичний дивний стиль
Як стали в чергу графи, лорди
Відразу бальний шум замовк
Під перші ноти і акорди
Зашарудів тоненький шовк
І не турбує тіло втома
По колу рух, ніби політ…
І з відчуттями, що я вдома
Душею, тілом – тут мій світ!
Я в ніби в іншій іпостасі,
І хтось веде зі мною гру.
Я дійсно гість у нашім часі
Не в тому світі я живу.
Вед2:. За світськими звичаями балу представляємо вам почесних суддів, які оцінюватимуть старання наших друзів. Зустрічайте: Марія-Роксолана Слізяк – президент ГУР, Вероніка Захарко
Настав час для презентацій, щоб познайомитися з нашими новоприбулими старшокласниками
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Вед1: Отож тепер дамо слово нашим неперевершеним суддям.
Вед2: Ми ознайомилися з нашими старшокласниками, а тепер настав час їм познайомитися з правилами нашого королівства.
Вед1: Прибігати до школи без запізнень на 1 урок з палаючими від допитливості очима.
Вед2: З вовчим апетитом поглинати всі знання, щоб достойно і без шпаргалок писати контрольні.
Вед1: Знання – стають для вас основним багатством і є під пильною охороною батьків.
Вед2: Ділитися з ближнім по парті не тільки їстівними припасами, а й розумною думкою, а у випадку гострої необхідності, виконаним домашнім завданням.
Вед1: Підтримувати вогонь любові і поваги до вчителів та адміністрації, запалений 5 років тому. І ніколи не прикурювати від цього вогню.
ВЕД2: Хлопцям не направляти свої полум*яні погляди на дівчат, а виключно на знання в цілях пожежної безпеки.
Вед1: з достоїнством нести високе звання «старшокласник Бучацької гімназії ім. В.М. Гнатюка» і ніколи не потрапляти в гарні списки РВВС, КРУ, ЦРУ і директора школи.
Вед2: Пам*ятати про обов*язки перед батьками і старатися тільки днювати в школі, а ночувати вдома. Тобто, робити все, щоб вами гордилися і пишалися ваші батьки і вчителі.
Вед1: Традицію проведення балу – маскараду було засновано у італійському містечку Венеція. У цьому місті до сьогодні щороку влаштовуються такі карнавали.
Вед2: Зараз на балах прийняті не тільки танці та розмови, а й благодійні базари, лотереї, виконання романсів, музики, конкурси.
Вед1: У кожного століття, у кожної епохи, свої улюблені танці, панове.!
Вед2: З середини 19 століття найпопулярнішими бальним танцем став «вальс». Історія вальсу пов*язана з творчістю віденського композитора Йогана Штрауса «короля вальсів», який написав понад 500 вальсів. Танець став дуже знаменитим у Відні. Спеціально для вальсу відкривалися великі танцювальні зали.
Читець : вірш
Грає рояль так тихо й ніжно
Та недовго так йому грать ,
А пари – лебеді білосніжні
По залу танцюють , по залу летять.
У ритмі вальсу все закрутилось ,
У ритмі вальсу плинув час.
І ніби світ весь зупинився
І ніби все завмерло враз.
Та грав рояль так тихо і ніжно ,
Плинув і плинув невтримний час,
А пари-лебеді білосніжні
Спинились , бо закінчився вальс
Хоча вальс і закінчився
На струнах душі рояль буде грать,
А в пам*яті залишилось
Що пари танцюють , що пари летять.
Вед1: Не випадково поет з такою любов*ю говорить про цей танець . який може «закрутити вихором» і подружити незнайомих людей . Адже, те , що людина не наважується сказати іншому , каже за нього музика , і в цій музиці народжується любов.
ТАНЕЦЬ(crazy in love)
Зміна ведучих
Вед3 : А зараз настав час для конкурсів. Запрошуємо на цю сцену 4 пари (вибрали). Отже, умови конкурсу такі : вам по черзі включатиметься музика , різних жанрів. Ваше завдання як найкраще в парі танцювати під цю музику . Музика буде виключатися і за допомогою оплесків залу ми оберемо пари , які залишуться в конкурсі . Так пара,в якої буде найменше оплесків, вибуватиме…
Надаємо слово нашим суддям.
У цьому конкурсі перемогла пара № …
Вед4 : А зараз проведемо вікторину . Запрошуємо на сцену капітанів команд 9 класів . Правила такі :
Я буду зачитувати запитання , всі вони провірять вашу уважність . У якого капітана буде найбільше правильних відповідей , та команда і перемогла. Отож, розпочнемо!
ВІКТОРИНА…
1. Скільки осіб працює в управлінні королівства? (34)
2. Скільки східців ви здолаєте перш, ніж добратися до провінції фізичного і психологічного здоров*я? (65)
3. Скільки провінцій в королівстві? (33)
4. Скільки каштанів росте в королівському саду? (2)
5. В якому році була побудована наша школа? (1895)
6. Як називається роман «Таємничий острів» Жуля Верна?
7. Скільки років тому відбулося поповнення в королівській сім*ї? (1)
8. Скільки років правив минулий король? (30)
9. В які ворота в*їжджав Данило Галицький? (відкриті)
10. Прилад, з яким можна піти на всі 4 сторони? (компас)
11. Який рік найкоротший і триває лише 1 день? (новий)
12. У якому місяці 28 днів? (кожному)
13. Скільки учнів навчається в 6(10) класі? (25)
А підсумок вікторини зробить журі.
Вед3: Отож, наступний конкурс під назвою «Один день з мого життя»
Запрошуємо на сцену по одному учаснику, бажано хлопців, з кожного класу.
Ваше завдання відтворити все жестами, що скаже ведучий. Ну що, погнали?!
Якось я прокинувся вранці… Підсмажив «Глазунова» з двома шматочками «М*ясковського»… З*ів з насолодою… Почухав «Лисенку» і «Бородіна»… Попив «Чайковського»… «Бізе» з бісквітом не їв, передумав, залишив на завтра…
Позіхнувши, підійшов до календаря і зірвав ще один «лист»… Тут кватирка на кухні як лясне: «Бах»… Неначе хтось кинув у вікно шматочок «Глінки»… Та ні, все обійшлося – я ж бо парубок «Крутой».
Одягнувши дво-«Бортянський» піджак і взявши в руки «Шаляпіна», я хотів було вийти на берег «Дунаєвського», та передумав – стало боляче в «Преснякові»… Я відчув себе «Паганіні»
Я повернувся і пішов додому… Ось таким нехитрим «Макаревичем» я провів один день свого життя.
Ви справилися з цим завданням непогано, а підсумок підведе рада старійшин.
Вед4: І ось останній конкурс для вас.
Запрошуємо по одному хлопцеві з кожного 9 класу ( запросили )…
Конкурс називається «Запроси на побачення». Уявіть собі, що перед вами дівчина, в яку ви закохані, але вона про це не знає. Вам потрібно сказати їй про це і запросити на побачення. Як ви це зробите?
Як хлопці 9 класів справилися з цим завданням розкажуть нам журі…
Вед 3: А зараз ми пропонуємо вам зазирнути в інститут шляхетних дівчат на передодні балу .
Сцена в інституті шляхетних дівчат
(дівчата перемовляються , бігають , сміються)
-Ах , любі , як же я чекаю цього балу! Адже, це перший бал в моєму житті!
-Матінка мені писала, що там можна буде зустріти Юрія Романовича Іздрика . Я обожнюю його вірші.
(Входить наставниця)
Наставниця ( плескає в долоні)
-Мадмуазель! Хвилиночку уваги ! До балу залишилося лічені години – ви зобов*язані належним чином до нього підготуватися ! Ви не можете зганьбити честь нашого інституту . Повторимо бальний етикет . Правило перше?
Ліза: -Правило перше : це дуже шкідливо – не їздити на бал , коли ти цього заслуговуєш!
Наставниця: Мадмуазель Ліза , це правило з казки, а перше , що ви повинні знати про бал, - хто у ньому найголовніший ?
Ліза: Директор школи ? Вчителі ? Чи інші почесні гості ?
1(тягну руку ) : - Головний в танцювальному залі- розпорядник балу. Його потрібно слухатися беззаперечно, не сперечатися і не влаштовувати скандалів.
Наставниця: - Вірно, ще одне , що має дотримуватися неодмінно : ніколи не запрошуйте кавалера самостійно !
2( в сторону): - Так, мабуть , і просидиш весь вечір .
3: - Так і все життя можна просидіти.. у наречених.
Наставниця(не чує і продовжує): -якщо вас запросив кавалер на танець зазделегідь, то ви повинні подякувати реверансом і запам*ятати танець.
3: - Краще записати в бальну книжечку, а не покладатися на дівочу пам*ять.
Наставниця: - Всі завели бальні книжечки?
Всі: - Так, мадам. (показують книжечки)
Наставниця: -Як поводитися після запрошення?
4: - Зробіть реверанс, покладіть пальчики на запропоновану руку. Не треба на неї опиратися всією вагою. (Дівчатка зображують все, що робить 5)
5: - Під час танцю намагайтеся згладити або не помітити помилок кавалера і не переживайте , якщо самі помилилися.
7: - Якщо ви помічаєте, що один кавалер запрошує вас занадто часто, то подякуйте і відмовтеся з деякою холодністю.
8: - Або делікатно порадьте йому звернути увагу на інших жінок.
ВЕД4: РАДА СТАРІЙШИН УХВАЛИЛА:
Скінчився час випробувань
Нам до душі ваш рівень знань
Та ще багато треба знати,
Щоб старшокласниками стати
Вед3:
Вед4: Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, хвилюватись
Настав час усіх вас привітати.
Вед3: Отже, посвідчення старшокласника вручається учням 9А класу (вручили)
Вед4: А також нашому неперевершеному 9Б класу(вручили)
Вед3: Як було сказано на початку, ми обираємо короля і королеву цього балу.
Вед4: Найактивнішими учнями цього вечора були…
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.